ProRide SilberTurbo built 163" X2

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Det står rätt stilla då alla prylar som ska monteras är på vift...
Men i väntan på allt krafs så tog jag och montera tunnel och tank dekaler.

Tobbe...

Välkänd medlem
2 jan 2006
3.164
5
38
Västernorrland
Blir ju fördjäkla snyggt det dära!
Skulle behövt varit ner och glott lite i verkligheten egentligen, men har fasen inte tid före jul.. :(
Får ta en helg eller nåt efter jul! Såg nåt om Saxnäs i januari, har ni nåt mer inplanerat? :)

MatsT

Välkänd medlem
16 sept 2008
2.971
6
38
Östersund/Lugnvik/jämtland/offerdal
Men jäklarns nu tycker man ju tillockmed att gröna skotrar ser bra ut , ;) vad heter det där kittet på arcticfx om man får fråga ?

QUOTE=Metso;532068]Det står rätt stilla då alla prylar som ska monteras är på vift...
Men i väntan på allt krafs så tog jag och montera tunnel och tank dekaler.

http://i39.tinypic.com/5a2
[IMG]http://i44.tinypic.c[/QUOTE]

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Blir ju fördjäkla snyggt det dära!
Skulle behövt varit ner och glott lite i verkligheten egentligen, men har fasen inte tid före jul.. :(
Får ta en helg eller nåt efter jul! Såg nåt om Saxnäs i januari, har ni nåt mer inplanerat? :)
Ja du är välkommen :)
Helgen v2 har vi planerat en försäsongs sväng till Saxnäs, de är bara att hänga på ;)

ChrisGoransson

Välkänd medlem
6 dec 2009
636
1
16
för nära kusten
kvällens folks.. lite fler bilder från garaget

Köpte en defrost bag också, ny modell för iår.. denna är lägre än den gamla.. tidigare modell krashade displayer och åt upp nycklar.. nu sitter nyckeln kvar som vanligt och displayen skyddas förhoppningsvis lite bättre.. får däremot klia oss i skallen för att lösa en bra plats åt bullydogen nu

block off platen i nosen

Blir Foxkit i boggiesarna..

ChrisGoransson

Välkänd medlem
6 dec 2009
636
1
16
för nära kusten
Under onsdagen dök det upp ett roligt paket ifrån Jimmy på Snoperformance.se

rsi styre, frogzskins & Skinzfrontbåge

Utseendemässigt så börjar det bli ganska mycket klart som synes

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
nu vill jag höra hur turbon funkar så ja kan beställa en till nästa vinter! :)
Vi skulle mer än gärna berätta hur det funkar med turbo, men då grejerna inte dykt upp ännu så har vi lite problem med det.

Men helgen har dock inte runnit ut i intet utan vi har lagt den till att bygga vårt sleddeck :) inte riktigt färdig ännu men på god väg.

Simon-I

Medlem
20 nov 2013
8
0
1
Dalarna
Släng gärna upp nåra bilder på erat sleddeck :)

Vi skulle mer än gärna berätta hur det funkar med turbo, men då grejerna inte dykt upp ännu så har vi lite problem med det.

Men helgen har dock inte runnit ut i intet utan vi har lagt den till att bygga vårt sleddeck :) inte riktigt färdig ännu men på god väg.

ChrisGoransson

Välkänd medlem
6 dec 2009
636
1
16
för nära kusten
Hur går det med dessa värstingar? :) Nyfiken på lite sleddeck bilder också!
Ja jag önskar att jag hade något kul att meddela men tyvärr..... jag vet inte vad det sitter i längre men turbosarna har fortfarande inte kommit.. vi har samlat på oss allt utöver som vi kan tänkas behöva, helixar.. vikter.. fjädrar osv.. maskinerna är i stort färdiga utseendemässigt/chassiemässigt och sleddecket får sin final touch nu när de blir lite julledigt - kommer några bilder när det blivit färdigt!

VMC

Aktiv medlem
4 jan 2012
96
2
6
50
Kultsjöluspen No:1
Står ni o inte har nå o göra!
Byyyyt topp-RKTs 10:2 turbotopp
Kan ja verkligen rekommendera.
Tror de finns potential för 98oktan!
Kör mix 30% 100LL och de känns overkill...