Denna heter "Hypnotize"Men jäklarns nu tycker man ju tillockmed att gröna skotrar ser bra ut , vad heter det där kittet på arcticfx om man får fråga ?
Ja du är välkommenBlir ju fördjäkla snyggt det dära!
Skulle behövt varit ner och glott lite i verkligheten egentligen, men har fasen inte tid före jul..
Får ta en helg eller nåt efter jul! Såg nåt om Saxnäs i januari, har ni nåt mer inplanerat?
Istället? Blir väl då också isåfallÄr jobb då...du får kolla med Edvard om du kan boka in dig 25-26/1 i Saxnäs istället, då ska jag dit!
Vi skulle mer än gärna berätta hur det funkar med turbo, men då grejerna inte dykt upp ännu så har vi lite problem med det.nu vill jag höra hur turbon funkar så ja kan beställa en till nästa vinter!
Vi skulle mer än gärna berätta hur det funkar med turbo, men då grejerna inte dykt upp ännu så har vi lite problem med det.
Men helgen har dock inte runnit ut i intet utan vi har lagt den till att bygga vårt sleddeck inte riktigt färdig ännu men på god väg.
Ja jag önskar att jag hade något kul att meddela men tyvärr..... jag vet inte vad det sitter i längre men turbosarna har fortfarande inte kommit.. vi har samlat på oss allt utöver som vi kan tänkas behöva, helixar.. vikter.. fjädrar osv.. maskinerna är i stort färdiga utseendemässigt/chassiemässigt och sleddecket får sin final touch nu när de blir lite julledigt - kommer några bilder när det blivit färdigt!Hur går det med dessa värstingar? Nyfiken på lite sleddeck bilder också!