Är inne på köpa en ski-doo i 50-60k klassen och det blir en 600, så mycket vet jag.
hur är det med byte av kolvar och fetta om lager? De är bara 800 som man behöver fetta om veven va?
Sen alla dessa beteckningar på olika modellerna gör mig förvirrad, nån som har en bra förklaring vad skillnaden mellan xp,tnt är? X har ja förstått är bättre dämpare och nå mer.. ho är förgasare eller?
Vilken maskin är mest pålitlig men ändå inte den snällaste 600?
Ursäkta om de blev konstigt formulerat och aningen rörigt.
tack på förhand.
hur är det med byte av kolvar och fetta om lager? De är bara 800 som man behöver fetta om veven va?
Sen alla dessa beteckningar på olika modellerna gör mig förvirrad, nån som har en bra förklaring vad skillnaden mellan xp,tnt är? X har ja förstått är bättre dämpare och nå mer.. ho är förgasare eller?
Vilken maskin är mest pålitlig men ändå inte den snällaste 600?
Ursäkta om de blev konstigt formulerat och aningen rörigt.
tack på förhand.