Du menar alltså vilken maskin din pappa ska köpa åt dig?Vad ska jag köpa för puder maskin? 800 är ett måste! Men ändå en hyfsad bränsleförbrukning!?
Då har du inte använt gasen, hk vill ha mat(tror inte man får ut 150+hästar utan soppa, säger ju sig självt...,däremot på ledkörning(hur kul är det?)då drar dom mindre.E-tec drar mindre än sina konkurrenter även i djupsnö.
Vad har du för budget?
Då tar vi det igen för femtioelfte gången eftersom folk inte förstår.Då har du inte använt gasen, hk vill ha mat(tror inte man får ut 150+hästar utan soppa, säger ju sig självt...,däremot på ledkörning(hur kul är det?)då drar dom mindre.
Vad är bs??BS.
Men det kan vi väll fortsätta med i min tråd.
Lite förvånad att inte fler av tillverkarna börjat limma sina saker faktiskt. Det är ju en suverän teknik om det görs rätt (bortsett från när man ska ta isär å sätta ihop skiten hemma, men det borde ju tillverkarna skita i) och BRP borde ju ha det kvalitéts tänk som gör att det funkar bra också. =)Jag funderade på en PRO, men det blev en summit.
För att:
Handsfack, förvaring i dynan, bättre matta/bredare matta, lägre förbrukning och jag litar inte på allt limmat grejs i PRO'n.