J Jazze Välkänd medlem 20 jan 2013 125 0 16 10 dec 2013 #1 Visst borde i stort sett alla -90tals rotax tripplar passa i min 95:a? Den 780 som satt i har veven rasat på och en cylindern är inte fin. Känns som det skulle va enklare å tryck i en ny motor än å laga den gamla
Visst borde i stort sett alla -90tals rotax tripplar passa i min 95:a? Den 780 som satt i har veven rasat på och en cylindern är inte fin. Känns som det skulle va enklare å tryck i en ny motor än å laga den gamla
Gabbe1 Välkänd medlem 6 nov 2011 1.601 21 38 Ö-vik 10 dec 2013 #2 Japp, eller så försöker du hitta en 670, går väl i stort sett lika bra, väger lite mindre och nästan odödlig.
Japp, eller så försöker du hitta en 670, går väl i stort sett lika bra, väger lite mindre och nästan odödlig.
J Jazze Välkänd medlem 20 jan 2013 125 0 16 10 dec 2013 #3 Passar motorfästena rakt av om jag hittar en 670?
Gabbe1 Välkänd medlem 6 nov 2011 1.601 21 38 Ö-vik 10 dec 2013 #4 Vet ej men 670 fanns ju i de där chassit så det finns garanterat färdiga motorfästen som funkar. Tex motorfäste fån en Formula SS.
Vet ej men 670 fanns ju i de där chassit så det finns garanterat färdiga motorfästen som funkar. Tex motorfäste fån en Formula SS.
J Jazze Välkänd medlem 20 jan 2013 125 0 16 10 dec 2013 #5 Gabbe1 skrev: Vet ej men 670 fanns ju i de där chassit så det finns garanterat färdiga motorfästen som funkar. Tex motorfäste fån en Formula SS. Click to expand... Så sant. Får helt enkelt se vad jag kan få tag på för motor å klämma i det första bästa jga hittar :bigsmile:
Gabbe1 skrev: Vet ej men 670 fanns ju i de där chassit så det finns garanterat färdiga motorfästen som funkar. Tex motorfäste fån en Formula SS. Click to expand... Så sant. Får helt enkelt se vad jag kan få tag på för motor å klämma i det första bästa jga hittar :bigsmile: