Contour HD 1080p säljes

A

AssaultRMK

Contour HD 1080p i gott skick inkl 8gb minneskort, USB-kabel och instruktionsbok.

Pris: 500kr.

Mycket bättre bildkvalite och ljud än de billiga "no name" kina kamerorna.

Köpare står för ev. frakt, skickas endast mot förskottsbetalning.
Finns i Kiruna.

A

AssaultRMK

Tyvärr, den är såld och hämtad till Sx_viper.
Det är för mig betydligt enklare att få något hämtat på plats än att skicka med post.

Lås tråd.

A

AssaultRMK

Står det någonstans något om "Först till kvarn" eller att jag håller kvar den till förste person som svarar på tråden?

Jag som säljare förbehåller mig att helt själv välja både hur och till vem jag vill sälja till.
Hurvida någon uppfattar det som oseriöst berör mig inte, Sx_viper erbjöd mig det bästa dealen och därav fick han kameran.

KalleT

Välkänd medlem
8 nov 2008
2.350
3
38
Frösön/Rönnöfors/Offerdal
Det där kändes oseriöst,jag gick in 0 visningar 0 svar och skrev i tråden att jag köper den,köparen står för ev frakt och nu skriver du att du inte orkar skicka den så att du sålde den till en som var efter mig,vad ska man skriva fyfaan du fick till och med telenr på PM

bergdahl

Välkänd medlem
19 aug 2008
102
0
6
Ääh, väx upp! Förstår han, nog gör jag hellre affär med en som hämtar än att slösa tid att fara till bussgods och skicka kameran, han kanske även måste ta bilen så blir en kostnadsfråga å om man ska va så grinig.

// Bergdahl.

groban

Välkänd medlem
10 jan 2007
3.251
4
38
Skellefteå
Ääh, väx upp! Förstår han, nog gör jag hellre affär med en som hämtar än att slösa tid att fara till bussgods och skicka kameran, han kanske även måste ta bilen så blir en kostnadsfråga å om man ska va så grinig.

// Bergdahl.
Givetvis säljer han till vem han vill men jäkligt dåligt är det att förste person som skriver inte får köpa den!
Vill man inte skicka varan så skriv det då i annonsen.

Har en likadan kamera KalleT men då får du öppna börsen mycket mer ;)