Jo för Polaris är erkännt duktiga på leverera det folk beställt.Ja, som på boondockern fast att man på polaris får det man beställt...
Jo för Polaris är erkännt duktiga på leverera det folk beställt.Ja, som på boondockern fast att man på polaris får det man beställt...
Skulle vara något deJag skulle vilja se en pro 800a med en ny 135-140hk motor som väger 2-3kg mer, hade kunnat tänka mig att skippa dom där 10-15hk extra och lägga på nått kg om dom bygger en motor som håller 1000 mil istället för nuvarande 2-300 mil.
Tyvärr så lär vi nog se en snarlik 800 motor fast med den nya 600r veven som ger mer vevhusvolym som är bra för 800 motorn = lite mer effekt.Jag skulle vilja se en pro 800a med en ny 135-140hk motor som väger 2-3kg mer, hade kunnat tänka mig att skippa dom där 10-15hk extra och lägga på nått kg om dom bygger en motor som håller 1000 mil istället för nuvarande 2-300 mil.
det var en kille på snowest som påstådde det att han hade kollat på den men vet inte om det är santVad var det för rykten om att det skulle komma ut en ny 800 motor med 20% mer effekt och ett chassie på 20-30 pounds lättare?
Var det på VMC fb sida eller Edvards själv som folk spekulera i det?
Och Edvard kryddade på mer och mer att detta kommer bli ett magiskt år mm
850in lär väll isåfall vara en gräsklipparmotor.."2015 Polaris Snowmobile – March 2, 2014
2015 Polaris Pro RMK Predictions
Polaris has fine tuned their ultra light-weight chassis and final drive components. They won’t be bringing back the tilt steering handlebars from 2005, but look for powertrain enhancements that will bump horsepower another 10% on the 2015 Polaris 800 or 850 Pro RMK."
taget från sledrumors.com
haha skulle inte fårvåna mej det är för att hålla så låg vikt som möjligtJaså? Det gamla Yamaha knepet för att få lättare vikt fulltankad?
Kul å köra 5l milen maskin med 30l tank eller liknande. Gäller å bygga på bra med dunkar. ;-)
Får inte länken att fungera.. någon möjlighet att ladda upp bilden på någon sida eller ta print screen?
Det vore på tiden att Poo skådar ljuset och stoppar i motorer som håller.....Jag gissar på en 4t motor i pro rmk chassiet.
Det vore väl på tiden att polaris bygger en stabilare 800 som håller. Då skulle nog min gröna kropp haft en PRO mellan benen. Men med någon tung tråkig fyrtaktare är inte ens det finaste chassit på marknaden intresant. Tror iallafall att polaris kommer med något helt galet 2015!Det vore på tiden att Poo skådar ljuset och stoppar i motorer som håller.....