Intressant att läsa en långtest som sträcker sig över mer än en säsong... också intressant att se hur mycket det kan skilja mellan skoter och skoter, och kanske hur mycket tur man haft. Alltför stor del av skoterköp handlar om tur som det känns.
Jag hade också en orange rmk assault i tre säsonger, 400 mil. En glapp kontakt som tände motorlampa var egentligen mitt enda fel, hade lite kammar borta, en skadad kåpa och halvsned framvagn men det får jag ta på mig själv. Inga fotstegsförstärkningar men ändå hela om än lite smått böjda fotsteg efter 400 mils brytande och bändande i skogen.
Frågan är hur länge till mina cylindrar å kolvar hade hållit. Vågade inte ta reda på det så bytte till en pro 600...
Jag hade också en orange rmk assault i tre säsonger, 400 mil. En glapp kontakt som tände motorlampa var egentligen mitt enda fel, hade lite kammar borta, en skadad kåpa och halvsned framvagn men det får jag ta på mig själv. Inga fotstegsförstärkningar men ändå hela om än lite smått böjda fotsteg efter 400 mils brytande och bändande i skogen.
Frågan är hur länge till mina cylindrar å kolvar hade hållit. Vågade inte ta reda på det så bytte till en pro 600...