på min 12:a satt redan dämpare och saxen i det läget för minst skidtryck, även främre boggie inrättningen satt i det nedre hålet från fabrik (fanns ju nån race bulletin på 600rs att borra ett nytt hål högre upp för mera skidtryck) jag provade alla drevningar men 25/45 som bästa resultat, även två olika 44mattor och knr/sledtech kitt samt 13:s bakre boggie fjäder utan att få skotern att gå på rullen märkvärt. Fick för mig att plast stänklappen bromsade så ja satte dit en lastbilsstänka utan nån som helst skillnad. Skotern gick riktigt bra med Diablo/kör kittet för övrigt och matade på betydligt bättre än när ja och kompisen bytlånades med hans STD 12:a. Skulle vara intressant att kapa av tunneln bak för att se om det är den som bromsar men jag är inte tuff nog för att testa det
Men det är ju lite konstigt att dom inte res.. ställde även dämpar fram hårdare och bakre mjukare, ingen skillnad förutom att den blev okörbar.
Blev den nå bättre med dina ändringar eller äre bara onödigt?
Hur blev det med remmarna när du kör 25/45? Ska köra 23 ett tag till, byter ev senare.
Skulle vara riktigt intressant om du vågade kapa och se ifall de blev bättre
ang vkitt igen, finns ett DJ kit och ett speedtech kit på blocket, nån som har kört med nån av dom och har nått att säga? eller något annat?