Måste ju vara helt fel linjeradMin m800 -12 har tagit tre remmar sen jag fått ditt nya sekundären. Någon som
har haft problem med remmarna efter ni bytt sekundären?
Min 1100 tog remmar även med ny sekundären. Linjeringen var kollad en miljard gånger men åt ändå rem. De är något annat fel!Måste ju vara helt fel linjerad
Tyvärr, precis lika dåligt som Ski-Doo och Polaris då alltså, ajaj...Vill hävda att vissa skotrar är dåligt ihopsatt från fabrik helt enkelt.
Nog är de så....................... Men där verka de var alla skotrar.......................Tyvärr, precis lika dåligt som Ski-Doo och Polaris då alltså, ajaj...
Sitter i samma sits som dig. Har smällt en rem vid en lång fullgas repa på en sjö bara för att se hur fort skotern går. Då hade remmen gått 100mil. Har klarat av 25mil nu med riktigt tung körning i djup snö och väldigt lite fart = dålig kylning och remmen ser hur bra som helst ut ännu.Då dom dröjer med lev. så börjar jag tveka om jag jag ska uppgradera då den hittills inte visat symtom, kört ca 30-40 mil och remmen ser ny ut och förra ägaren sade att han smällt en rem på 300 mil, och då vissa som har fått bytt och dom upplever att den blivit värre på remmar.
Skickat från min LT25i via Tapatalk