har också provat det lägre styret trivs med det högre så du är inte alls ensammen o jag är bara 175cm
Haha så jävla bra!!Jag tror att alla som monterar styrhöjare röker hasch.
Precis. SKS kanske känns som ett bra alternativ. OK, PRON är brutalast och man kommer sakna QD. Vi får se vad prislistan säger. Dollarn har ju blivit brutalt stark men, det finns inget utrymme för prishöjningar på dessa maskiner. 2-4.000 SEK tror jag vi kommer att se på motsvarande maskiner. Annars kan det bli problem för säljarna. Förhoppningsvis handlar man med "terminer" som sätter priset ett tag framöver.Tänkte ge lite feedback för folk som står å väljer skoter pga mattan!
MR600SX som svar på din fråga. SKS verkar helt klart mest utrustad. Frågan är bara hur priset kommer stå sig kontra dom andra modellerna. Blir detta efterföljaren till scandinavian beast prismässigt också så blir den svårslagen! Och skulle man ej tycka om peak mattan så kan man säkert smälla på en 66mm matta :madgrin:
Nu så här i efterhand skulle man nästan haft en SKS med 66mm mattan på försäsong och då det är puder. Sedan byta till peak då man ska ut å grilla korv i påskvädret! :whistle:
Är också intresserad av detta! Har både foxare i boggien och fram och ja vill veta om ja kan använda dom på MY16!Nån som vet hur det blir med dämperiet kommer det gå att flytta över foxarna??
Gissningsvis så sneglar dom på konkurrenternas prissättning och gör BRP vad den preliminära prislistan pekar på så kan Polaris utan vidare höja 10-15 papp dom med. En FR 154 verkar hamna över 160 papp, Yikes!!!Precis. SKS kanske känns som ett bra alternativ. OK, PRON är brutalast och man kommer sakna QD. Vi får se vad prislistan säger. Dollarn har ju blivit brutalt stark men, det finns inget utrymme för prishöjningar på dessa maskiner. 2-4.000 SEK tror jag vi kommer att se på motsvarande maskiner. Annars kan det bli problem för säljarna. Förhoppningsvis handlar man med "terminer" som sätter priset ett tag framöver.
Dock ser man att en "early snowcheck" är det Polaris vill att man skall boka. Känns som om maskinerna har helt rätt utrustning på dem maskinerna. Förutom mattan på SKS då?
Tror ändå att 15.000 i höjning för motsvarande modell kommer slå hårt på bokningarna i slutänden. Lägger Polaris på "lull-lull" som man ändå vill ha så kommer det att låta annorlunda. Tänker då på display, väskor, elstart och annat man brukar boka till. Jag kommer iaf att byta till lite nya grejer, börjar bli dags för det.Gissningsvis så sneglar dom på konkurrenternas prissättning och gör BRP vad den preliminära prislistan pekar på så kan Polaris utan vidare höja 10-15 papp dom med.