Lyftbågar bak i vit eller svart !

kotte_parva

Välkänd medlem
15 feb 2008
652
0
16
Haparanda
Kan du använda dig av .dxf?
Jag kan isf skicka ritning på när jag gjorde några liknande till mig och vänner så ser du ju hur nära vinkeln är samt slipper börja från scratch.

T.N.T.

Välkänd medlem
26 feb 2009
3.144
5
36
Gänsen mellan Falun å Borlänge
Har du kommit längre i funderingarna kring att göra en RMK-båge?
Prio kommer att ligga på xm, då det även efterfrågas frontbågar + att jag får en till unge om 2 veckor så blir inget på försäsongen iafa, kanske efter nyår om inte all för många ändringar måste göras, man kan ju hoppas att de räcker med annan hålbild och kortare lyftrör för då är de ingen omöjlighet!!!

T.N.T.

Välkänd medlem
26 feb 2009
3.144
5
36
Sv: Lyftbågar bak till Ski-doo XS /XM 137-174"

Håller nu på att ta fram längdanpassade bågar även till ski-doo's 137" och 146" och kommer även att ta fram längre bågar anpassade till 163" och 174" lite längre fram, så efter nyår finns det förhoppningsvis bågar till 137"-174". Håller även på att försöka få fram freeride limegrön och renegade röd.
Är du intresserad av dessa kontakta mig på mailen för mer info och priser för snabbare svar:

burtonse7en@hotmail .com

Last edited:

T.N.T.

Välkänd medlem
26 feb 2009
3.144
5
36
Beror helt på efterfrågan och hur mycket ändringar som behöver göras, de som är vill ha en båge till sin axys kan ju skriva här, kanske efter nyår om inte all för många ändringar måste göras, man kan ju hoppas att de räcker med annan hålbild och kortare lyftrör för då är de ingen omöjlighet!!!