Men avslöja handlarn, då!!Är gammeln inte såld innan skoternsdag så byts den in. Priset jag har på rent köp håller jag mellan mig och min handlare. Men ac har riktiga kanonpriser måste jag säga
Det var det jag anade...Storforsvarv i Piteå... Dom får många plus å tummar upp från mig
Kompispris gills inte!Har inte ställt dom mot varandra. Dialogen jag har med dom på storforsvarv och servicen + priset dom har gett mig och närheten (bor i samma bergsviken) är nog för att handla där... Har förr i världen köpt från abnian och varit nöjd. Men är mer än nöjd nu Däremot köper jag släp på abnian
Redan gjort!Hör med storforsvarv oxå...
Bara skitsaker för alla andra, förutom mig - så det är absolut inget du ska låta "hänga över dig".Vilka plus menar du hos nian? Sitter i Luleå och tänker handla nytt till nästa säsong och det är ju nära till alla tre..
Långsiktigt "samarbete" beroende av livsavgörande val någon gång under sommaren, om jag nu ska behöva förklara mig.:weird::heh:Vadå.. Gott kaffe och snygg personal?? Eller kan du skriva dotterns ridstövlar som släpvagnsrep!? :heh::weird:
Det där var väl inte så klargörande.Långsiktigt "samarbete" beroende av livsavgörande val någon gång under sommaren, om jag nu ska behöva förklara mig.
Det ända som saknas är att det nya mätarhuset som sitter på 6000.Det där var väl inte så klargörande.
Men hursomhelst, om vi nu går vidare och inte rotar i camatas privatliv: Är det någon fler än mig som verkligen tycker att såhär skulle ju arctic cats nya chassi varit från början när den kom -12? Den nya variatorn är ju lite pricken över i:et utöver att den är smalare och en massa andra grejer. Denna maskin är nog en riktig femetta.
Det var väl just runt 2012 som detta märkliga "behov" av en framvagnsbredd lika som mattans kamhöjd uppstod, och då är det lite svårt att revidera halva sortimentet instantly.Det där var väl inte så klargörande.
Men hursomhelst, om vi nu går vidare och inte rotar i camatas privatliv: Är det någon fler än mig som verkligen tycker att såhär skulle ju arctic cats nya chassi varit från början när den kom -12? Den nya variatorn är ju lite pricken över i:et utöver att den är smalare och en massa andra grejer. Denna maskin är nog en riktig femetta.
Dom har ju gjort det ganska smart, med att skidan är den absolut största källan till justerbarheten.Det ända som saknas är att det nya mätarhuset som sitter på 6000.
Den mätartavlan satt på vipern och är suveränt!
Men frågan är, kommer det vara möjligt att köra på 36" med eftermarknadsskidor?
Distanserna på orginalskidorna är ju enorma...
Har även jag beställt en hardcore 153"!