Varsågod, min gode medmänniska. Även jag lider av sinnesförvirring våren kommer rusandes, värme och pollen kan ställa till med det mest djävulska elände, för att inte tala om spriten..Tack för ditt stöd i denna svåra tid
Varsågod, min gode medmänniska. Även jag lider av sinnesförvirring våren kommer rusandes, värme och pollen kan ställa till med det mest djävulska elände, för att inte tala om spriten..
Vad jag hade hoppas på var mer diskutionsliknande inlägg om din rosa skoter, men ingen annan förutom en sörlänning och kollega till dig som tyckte det var mer viktigt att kommentera mitt ironiska inlägg än att själv inse vilken värdelös trådstart detta var, med värdelösa inlägg som följd.
Kul att polaris har börjat göra färgsättningar som tilltalar tjejer lite mer, du kommer garanterat bli nöjd, efter några timmar på denna maskin så kommer grabbarna inte tro sina ögon när du tar av dig hjälmen Kul att fler tjejer köper nya 800or nu!Men just när ja skrev de så var ja som i en fjortisdimma av lycka, kommit hem från handlarn med ett flin som en liten pojkKlart att inte ni andra tycker de är lika fränt hehe.
Haha precis, grabbarna kommer bli förvånad som sjutton när ja kommer på denna tjejskoter o tar av mig hjälmen o fram kommer en skäggig gubbe min dotter på sex år är lyrisk över den tyckte inte den röda sksen var nå fin sen var de ju 66 kams mattan på den oxå o de är lite väl hemma! Resa till saxnäs tors - söndag med boende o käk ingick i köpet, kommer bli grymt kul!Kul att polaris har börjat göra färgsättningar som tilltalar tjejer lite mer, du kommer garanterat bli nöjd, efter några timmar på denna maskin så kommer grabbarna inte tro sina ögon när du tar av dig hjälmen Kul att fler tjejer köper nya 800or nu!
Haha precis, grabbarna kommer bli förvånad som sjutton när ja kommer på denna tjejskoter o tar av mig hjälmen o fram kommer en skäggig gubbe min dotter på sex år är lyrisk över den tyckte inte den röda sksen var nå fin sen var de ju 66 kams mattan på den oxå o de är lite väl hemma! Resa till saxnäs tors - söndag med boende o käk ingick i köpet, kommer bli grymt kul!