Skulle rekommendera att montera den främre kylaren som sitter på SKS mfl, blir en jäkla skillnad med den jämfört att ha något extra bak i tunneln.Finns det att köpa till nån extra kylarsats till RMK som på brp? och vart hittar man isf?
Har du blivit lovad tidigare leverans än så vid beställning?Är det fler än jag som snowcheckat pro-x 600 eller xcr och fått veta att leveransen dröjer till minst v52??
Och i så fall
Har ni blivit erbjudna nån form av kompensation
Eller att boka av och få tillbaka handpenningen?
Har du blivit lovad tidigare leverans än så vid beställning?
Det är XCR 800 som har preliminär ankomst vecka 52.Är det fler än jag som snowcheckat pro-x 600 eller xcr och fått veta att leveransen dröjer till minst v52??
Och i så fall
Har ni blivit erbjudna nån form av kompensation
Eller att boka av och få tillbaka handpenningen?
körde med mina hela förra året utan problemÄr väl ingen som har dom monterad. Alla skruvar väl av dom. Men de är väl samma a-armar bara lackade?
Jag har också kvar original framvagn och har inte känt något behov av att byta ut den.körde med mina hela förra året utan problem
okey det är ju ett mellan ting då som går att prova tycker själv 36 är för vinglig av sigJag har också kvar original framvagn och har inte känt något behov av att byta ut den.
Har lekt med tanken att beställa nya offsetspindlar för att smalna av till 37", men har inte riktigt bestämt mig än om jag behöver det -annat än för lastning och lossning på släpet då jag monterade Caliber glides anpassat efter 36“ som jag har på Pro Rmkn.