M7an är ganska bekostad och går bra
Sitter vita c.a pro skidor
Nyare M-sadeln
Uppdaterad tunnel från en 11(istället för plast grejen)
Bredare Pro rmk lyftbåge
M8a variator med andra vikter( renoverad)
Nyare M8 boggie med nya slides. Sitter bättre dämpare i boggien än orginal.
extremt fin 57mm powerclaw matta, max 1 kam borta.
Servad Diamonddrive(oljebyte)
Bytt bussning i framvagnen
Fettat allt också
Skotern har gått 450 timmar
Förra ägaren gjorde ett kolvbyte, Det blir min andra säsong med den.
Huven har 2 små sprickor längst fram. Rutan är lagad på ena hörnet också.
Kan tänka mig att byta mot nyare skoter
Sitter vita c.a pro skidor
Nyare M-sadeln
Uppdaterad tunnel från en 11(istället för plast grejen)
Bredare Pro rmk lyftbåge
M8a variator med andra vikter( renoverad)
Nyare M8 boggie med nya slides. Sitter bättre dämpare i boggien än orginal.
extremt fin 57mm powerclaw matta, max 1 kam borta.
Servad Diamonddrive(oljebyte)
Bytt bussning i framvagnen
Fettat allt också
Skotern har gått 450 timmar
Förra ägaren gjorde ett kolvbyte, Det blir min andra säsong med den.
Huven har 2 små sprickor längst fram. Rutan är lagad på ena hörnet också.
Kan tänka mig att byta mot nyare skoter