Jo det var den, så tackar för infon.Om det är 3000 motorn du mena så är det en kymco, rad2a. Går enligt sägnen väldigt tyst. Made in taiwan
Jo det var den, så tackar för infon.Om det är 3000 motorn du mena så är det en kymco, rad2a. Går enligt sägnen väldigt tyst. Made in taiwan
Åtminstone 20k under (nästan) motsvarande Ski-Doo.känns som att priset är ovesäntligt efter en helg på 2018 Hardcore... det är en snipermaskin!!! den kostar de den behöver kosta
Dom kryper nog upp i pris dom med gissar jag, så skillnaden blir nog ca 10-12k.Åtminstone 20k under (nästan) motsvarande Ski-Doo.
Herrejesus vilka priser det var på dom!
Utveckla gärna, stor skillnad jfm 2017?känns som att priset är ovesäntligt efter en helg på 2018 Hardcore... det är en snipermaskin!!! den kostar de den behöver kosta
Helsikke!Dom kryper nog upp i pris dom med gissar jag, så skillnaden blir nog ca 10-12k.
Arctic kanske väntar in Brp:s prissättning, så dom kan lägga sig på en lagom nivå.
8k under Skidoo, men då har den senare shotstart som gör den dyrare.Helsikke!
15kkr upp jmfr med 2016! Och bara 10 under Ski-Doo...
Ja ski-doo har shot, så då är det liksom ok att den kostar så mycket, och är 8 papp dyrare än arctic?8k under Skidoo, men då har den senare shotstart som gör den dyrare.
Fy vad nya skotrar börjar bli dyra...
Skrev aldrig att det var okej att den var 8k dyrare, eller??Ja ski-doo har shot, så då är det liksom ok att den kostar så mycket, och är 8 papp dyrare än arctic?
Ja, om det vore så att dom dämparna var så mycket bättre än allt annat på marknaden och ger ett mervärde så skulle dom absolut lägga på en slant för det.Jämför t.ex dämparna modellerna mellan då.... skulle arctic lägga på si och så mycket för att dom har värsta fox från fabrik och det skulle vara ok?
Jag får det till 11k under motsvarande freeride, 14k om man utnyttjar rabatterna8k under Skidoo, men då har den senare shotstart som gör den dyrare.
Fy vad nya skotrar börjar bli dyra...