Har gått igenom lite nu, satt nog 2 st piratgummin och ett gummi hade nippel i sig som var kopplat direkt till bränslepumpen???
2 av 3 insugsgummin var spruckna igenom, en REJÄLT med en 2 cm spricka! Galet.
Jag har lite bilder som jag hoppas kunna få lite hjälp med
Detta är hur det är kopplat idag, den övre blåa slangen går i T kors till "in" på bränslepump och det är väl fel? Impuls ska den in på denna undre bild
Se nedan på tomma nippeln, är det impuls? var kopplas den ifrån? Finns 2 källor på det?
Såhär är soppapumpen kopplad idag, är det rätt? Att oljan T'as in eller ska den på pumpen? Isf har jag väl fel pump då jag har bara en ingång som är impuls och en som är bränslematningen
Hur fungerar de där? sitter 2 st såna där nipplar, man ser en även på översta bilden med de blå slangarna att den kommer ut under insuget.
Är det nån slags vevhusventilation, är det impulsslangarna, ska det inte bara vara en? Jag har 2st och en är pluggad den andra gick till soppapumpen