Varför då denna jätteindustri med klistermärken om nu inte folk bryr sej om hur det ser ut? Jag är inte extremt petig, men jag gillar inte senaste årens mode med skarpa färger, Hade -11 Freeride och -13 Booondocker, dom var bra i färgsättning även om Freeriden snart antog färgen av en dalmatiner då både plast och chassie gärna tog åt sej skit.Det är tur då att du kör Polaris som har så mycket trevligare färgsättningar. Gissningsvis så får deras färger upp kvaliteten och sänker bränsleförbrukningen också... i jämförelse med Ski-doo förstås :madgrin:
Sorry, men jag orkar bara inte med att se inlägg efter inlägg i stil med att folk aaaaldrig skulle kunna köpa en snöskoter för att FÄRGERNA är fel... är väl för fan inte skoterkulörerna man ser när man är ute och kör
Jag vet inte vad du pratar om när det gäller bränsleförbrukning och kvalitet, har som sagt var kört 900 mil med e-tec 800 före denna Polarisen och när det kommer till bränsleförbrukning så är det inte många deciliter som skiljer på en dag. Ett området jag däremot ser skillnad på är remförbrukningen........
Har kört BRP förr, kör Polaris nu, kommer säkerligen köra BRP igen någon gång i framtiden, kommer dom med "rätt" maskin så ökar naturligtvis chansen att jag byter, och oavsett vad du låtsas så tvivlar jag hårt på att du inte bryr dej alls om hur den skoter ser ut.