Lite märkligt angående XRS 850 är att den är utan elstart då det inte går att välja utan elstart i staterna, vi får väl se när det blir officelt.Här är svenska modellprogrammet
Tror att det är tävlingsmaskinen dom syftar påÄr ganska nyfiken på vad "Paket RS/Racing" betyder??
Uppdaterat material i bulkhead samt förstärkningsplatta. Ny variatorrem, ny bakre skiva p-Drive, modifierat variatorskydd.Var det nå klipp med mythbusters&ski-doo 2018, nån som vet vars man ser det?
Kollat bara lite snabbt på ski-doo.s yotube kanal, men är det nå bulkhead uppdat./förstärkningar till 2018 på summit/freeride?
Står som "paket" på ena Freeridemodellen. Ska den föreställa ha bättre av något jämfört med övriga Freeride?Tror att det är tävlingsmaskinen dom syftar på
Undra om Freeride 146 kommer gå att beställa med SHOT här hemma?
I Nordamerika verkar det inte vara några problem.
https://www.snowest.com/2017/02/2018-ski-doo-freeride-lineup-850Står som "paket" på ena Freeridemodellen. Ska den föreställa ha bättre av något jämfört med övriga Freeride?
Har exempelvis den med 36" framvagn inte piggybackdämparna?
Står inte en bokstav om att det skulle finnas någon skillnad mellan olika 154"-maskiner där.
Hmm, skulle säga att föret är sämre än vad skidorna är, ds3 är en fin fin skida!Är det samma skit-skidor på 18 årsmodeller?
När det är halvhårt före som nu så håller man på att kastas av skotern och det har även hänt
det måste bero på kölen i skidorna?
Samma problem har man med XF 9000 153 och Sidewinder mtn.
Till skillnad från en xrs som är.... en något förstärkt mxz.Hursomhelst så verkar inte längre Freeriden vara en förlängd XRS utan numera en något förstärkt Summit. Litegrann som Assaulten i Polarisvärlden.