tänkte skaffa en summit och den nya 600r maskinen verkar vara rätt så bra men skulle gärna höra åsikter om den av nån med erfarenhet och inte är ski doos återförsäljare
Funkar inte 850-motorerna som de ska??Fina maskiner . Hade hellre köpt en sån än 850. Då vet man att man får en maskin som fungerar
Hur vet man att 600r motorn fungerar som den ska då den är helt ny? Inom skotercrossen har ju inte 600r etec direkt imponerat med driftsäkerhet... men civilversionen kanske är helt annorlunda?Fina maskiner . Hade hellre köpt en sån än 850. Då vet man att man får en maskin som fungerar
Sambon har beställt en Summit SP 154" som skulle ha kommit V47 men den har inte kommit ännu, hörs vara något problem med atlanttrafiken =(
Jag är jävligt nyfiken på hur den går. Velade ett tag om jag också skulle törsa köpa 600 men kom fram till att jag fortfarande var för barnslig så det blev 850.... nästa gång kanske =)
Motorerna i sig funkar väll bra. Om dem hade suttit på ett elverk typ. Men tycks ju inte få det att funka i skotern. Skjuter ju remmar på löpande bandFunkar inte 850-motorerna som de ska??