Här visas det en hel del om det är detta du är ute efter.Vet inte riktigt vad jag kan säga om färgvalen... Mer intresserad av de eventuella tekniska uppdateringarna. Någon som har koll på dessa?
Det var intressanta uppdateringar.Här visas det en hel del om det är detta du är ute efter.
Jo men sist tog den 2,69 l mil med pulka och 2 vuxna och 2barn.Blir en ace nu då David? så slipper du ha en maskin som dricker 4l milen =)
Prishöjningen är rätt naturlig då både Euron och dollarn kostar mer än för ett år sedan. Mer förvånande är väl att Polaris inte har några prishöjningar att prata om. Mina högst spekulativa gissningar är att Polaris har valutasäkrat sen länge eller så vill de plocka marknadsandelar med bättre prisbild än BRPBRP har visserligen mer prutmån på sina priser än övriga märken men det här är ju faktiskt helt sjukt och det finns heller inget som kan motivera en sådan höjning. Görs ingen ändring så kan dom ju förvänta sig en rejäl minskning av sålda maskiner.
Klart att kronan sjunker när ekonomin i landet inte är den bästa oavsett vad regeringen påstår, dom ljuger ju om allt.Prishöjningen är rätt naturlig då både Euron och dollarn kostar mer än för ett år sedan. Mer förvånande är väl att Polaris inte har några prishöjningar att prata om. Mina högst spekulativa gissningar är att Polaris har valutasäkrat sen länge eller så vill de plocka marknadsandelar med bättre prisbild än BRP
Klart att kronan sjunker när ekonomin i landet inte är den bästa oavsett vad regeringen påstår, dom ljuger ju om allt.
Men man borde få ner en Lynx och Ski-doo flera tusen från riktpriset ändå
listpriset på en expert är högre än khaos......jo men när listpriset på en Expert är 35-40-45k över vad du kan köpa en Khaos för så vill det till att prutningen lyckas väl.....
Rykten gjorde gällande att BRP gjort, eller i alla fall funderade på att justera prislistorna något. Nån som hört något om det?
listpriset på en expert är högre än khaos.
Bygger man ihop en khaos med liknande egenskaper (färg på bandtunneln, 4års garanti och elstart)
så skiljer det inte lika mkt.
Håller dock med om att skillnaden är hemsk och skidoo är omotiverat dyr i år.
Ja jag håller med, BRP är dyra som fan........jo men när listpriset på en Expert är 35-40-45k över vad du kan köpa en Khaos för så vill det till att prutningen lyckas väl.....
Rykten gjorde gällande att BRP gjort, eller i alla fall funderade på att justera prislistorna något. Nån som hört något om det?
En sån hade man slagit till på direkt. Finns ju i USA/Canada. Hoppas att den kommer till 2021. Dom kan ju åtminstone erbjuda den som Spring Only..Tror vi det kommer en freeride 137" ???
Eller är det segmentet helt uteslutet månntro...