Jag hittar ingen modell av 2015 m8000 som inte har kylare i tunneltaket. Även 2015 HCR har fram vid drivhjul och en kort i taket.Är det en HCR/Hardcore eller med lika kylsystem så skulle jag säga att det är sämre än en PRO RMK eftersom det bara sitter kylare framme vid drivhjulen. Det är bara se till att ha hela isrivare och av ej backningsbar modell så funkar det hyfsat om det inte är betong.
Formulerade mig lite konstigt, men det var det jag menade. Har inte haft nån själv men två vänner som kör HCR och dom går lättare varm jämfört med mina tidigare Summitar och nuvarande Khaos speciellt om man kör sakta.Jag hittar ingen modell av 2015 m8000 som inte har kylare i tunneltaket. Även 2015 HCR har fram vid drivhjul och en kort i taket.
Länken visar en HCR kylsystem och de är samma som på kompisarens maskin.
2015 Arctic Cat M 8000 HCR 153 GREEN (S2015M8HHCUSG) Cooling Assembly
Shop online for OEM Cooling Assembly parts that fit your 2015 Arctic Cat M 8000 HCR 153 GREEN (S2015M8HHCUSG), search all our OEM Parts or call at (231)737-4542www.arcticcatpartshouse.com
Oj de va illa i så fall. Kyler din khaos lika dåligt som äldre pro rmk? Har din Khaos kylare fram vid drivhjulen eller enbart i taket som äldre pro rmk?Formulerade mig lite konstigt, men det var det jag menade. Har inte haft nån själv men två vänner som kör HCR och dom går lättare varm jämfört med mina tidigare Summitar och nuvarande Khaos speciellt om man kör sakta.
Men som sagt isrivare nere så funkar det hyfsat, ena av dom satte såna där rivare av vajer modell fram i a-armarna också då blev det något bättre.