är väl endast på förorder nu sedan pandemin började. Antar att dom inte räknar med att sälja så många maskiner för 2023 utan satsar mer på 2024, jag tycker det ska bli riktigt spännande att se vad som presenterar.Förstår mig inte riktigt på arctic nu, vill man inte sälja några 2023 alls då man gör reklam om 2024 med ny plattform redan nu? Men hur är det nu säljs dom bara på förorder nu för tiden och inga lagermaskiner som går köpa i butik mitt i vintern?
Men det är kul med fler alternativ för 2024 blir det nog nytt för mig, synd bara det inte finns några vettiga ac handlare kvar här omkring så det går nog bort även om det skulle visa sig vara en riktigt bra maskin.
Artic har ju endast sålt på förårderFörstår mig inte riktigt på arctic nu, vill man inte sälja några 2023 alls då man gör reklam om 2024 med ny plattform redan nu? Men hur är det nu säljs dom bara på förorder nu för tiden och inga lagermaskiner som går köpa i butik mitt i vintern?
Men det är kul med fler alternativ för 2024 blir det nog nytt för mig, synd bara det inte finns några vettiga ac handlare kvar här omkring så det går nog bort även om det skulle visa sig vara en riktigt bra maskin.
Nice, jag såg detta och även att media har fått testat eller studera chassit för två år sen redanArctic Cat - Snowmobiles on Instagram: "Saturday, 2pm CST. Hay Days. See you there."
4,821 likes, 211 comments - arcticcat_snow on September 9, 2022: "Saturday, 2pm CST. Hay Days. See you there.".www.instagram.com
Känns som en tuff start om man vill konkurrera i lössnösegmentet.Så nära men ändå så långt bort, bara 600 motorer första året för stora motorn är inte klar.
Det här är nog det närmaste man kommer en titt under huven i dagsläget. Det ser iaf på den bilden ut som att luftintagen är bakom lyset.Säkert en stor uppgradering, men mycket märkligt att man bara presenterar en 600 motor i dagens läge..
Skulle gärna vilja se mer detaljer under huven, har man tex kvar det idiotiska insuget/luftburken i buken fram som går sönder av lite sly?