De va underligt de blockerade luften så mycket då är de värdelöst även för ventilation till inluft under huv också.
Jag har kört slp mesh direkt bak på förgasare och de kvävde inget. MEN OBS man kan inte köra slp tyget direkt på förgasare för de slår igen på bara 5-10 mil av tvåtaktsolja som dimmar bakåt på förgasarmaskiner jag även insprutare ska man nog undvika mesh direkt på spjällhus för även de kastar lite oljedimma bakåt genom reedventilerna. Men till inlopp till luftburk bör funka men man får hålla koll så inte oljedimma hittar ända ut dit. Man känner om de slagit igen genom att sätt munnen direkt på filtret och blåsa, notera först hur lätt de går blåsa med nytt filter så man har någ att jämföra med.
Annat bra filter för att hålla enbart hålla snö borta och till viss del damm är sexualstrumpor som kvinnor har dvs de tunna trumpbyxorna de har för att höja
Testosteron hos män
Här nedan är slp tyget de är så bra att de inte ens går att hälla vatten igenom det men flödar skitbra jag märkte ingen förlust helt utan slp tyg eller med på Thundercatten som är på 200hk! Om de nu skulle slå igen av tvåtaktsolja så kan man enkelt tvätta dem med avfettrning.
These universal SLP Powder Snow Pre-Filters are perfect for custom intake areas on many modified sleds. They work extremely well in areas that are exposed to airborne powder snow. This unique filter repels snow and water yet passes air right through
www.motorhuset.com