Att den tappar trycket då den står påverkar enbart uppstart,de kan bli ""lite mer svårstartad. Jag bytte pump och btr i dag på min pro rmk och skillnaden va bla att den håller 4 bars tryck väldigt länge vs innan då de sjönk som en sten på bara 5 min med gamla btr.Ingen skillnad i svårstarthet dock.Mitt tryck fladdrade som en fladdemus med felande pump och btr,pumpen funkade bra men höll på skära så den fyllde soppafiltret med spån redan eftger 20min körning så afr värdet blev toksnålt. Nu med ny pump och btr håller den trycket exakt på 4 bar förutom vid jämn gas med låg belastning då fladdrar den analoga mätare. De blir även ett kort tryckfall från full mutter om jag släpper gasen men de är nog normalt poå just Polaris.När jag mätte bränsletrycket på en brp sdi så va trycket stabilt hur jag än gasade även vid avslag. Upphissad matta och jämn gas runt 3000-6000v så fladdrar mätaren mellan 2,5-4,8 bar av någ anl?
De blir intressant att höra hur din beter sig i tryck vid jämn gas låg belastning och avslag,.