Ja de låter som den går snålt då. Ja jag antar de är usa som gäller och man får hoppas boxen är ok. Fråga vad en ny box kostar om de ens finns att köpa ny nu.Går inte gasa upp sakta för den dör rätt omgående, men av det jag kan se på afr mätaren är att den rör sig mot det snåla hållet innan det blir streck. Det är ett Sliber kitt så isf måste jag skicka boxen till staterna antar jag?
Kunde du själv stoppa in mappen eller fick du skicka iväg bullyn till silber?Jag hjälpte en kompis för en massa år sedan, han fick med en bullydog i sitt kit. Ringde Justin på silberturbo och fick köpa en mapp som matchade serienumret på styrboxen, in med den i bullydogen och sen in i skotern. Om dom fortfarande gör på det viset vet jag inte, detta var nog runt 2016.
Den funkade fint sen iallafall!
Det gick att lägga in mappen från datorn med usb, så det funkade faktiskt braKunde du själv stoppa in mappen eller fick du skicka iväg bullyn till silber?
Stämmer, kommer inte ihåg exakt vad som skiljer, men något är det sedan jag höll på med min pro rmk 2011 med vipec och turbo.Svårt att få tag på Justin på sliberturbo. Har mailat men får inget svar, men var inte så sugen på att skicka ecm boxen över atlanten heller och vänta på den i flera veckor så det var väll lika bra. ECM jag har (turbo) är till en 2012. Visst är det så att 2011-2012 kan man byta ecm i mellan. 2013- 2015 oxå. Men en 2012 på en 2015 funkar inte. Har för mig jag läste det för längesen på nått amerika forum. Nån som vet?
Skicka en mailadress.Nu är en PC5 med tändning inköpt, så nu ska jag göra ett nytt försök med turbo Asker hade du nån mapp du kanske vill dela med dig av?
Du fick mappen va?Hittade på KL racing. Jag har skickat meddelande till dig Asker