Spärrnycklar NY

Brpguden

Medlem
2 okt 2021
36
0
6
Kramfors
Har fått in ett till set med spärrnycklar som inte kommer att komma till användning.

Helt nytt, 800:- begär jag, kostar uppemot 2000:- i butik.
Kan skickas på köparens bekostnad.3077030771

Last edited:

Brpguden

Medlem
2 okt 2021
36
0
6
Kramfors
Jag kan tycka att man kan hålla sina åsikter för sig själva om man icke är intresserad.
Huvudsaken är väl att folk som köper får sina prylar till sig i utlovat skick.
Dumma kommentaren undanbedes.

monno

Välkänd medlem
16 okt 2010
3.631
100
63
Örnsköldsvik
Tanken har slagit mig att han beställer billigt på nätet i akt och mening att tjäna en slant
Kan ju vara att man "hittat" dom också. =)
Otroligt många som säljer helt nya grejer oanvända "kvittot är borta". Och folk passar på för att dom får köpa något billigt och skiter i varför.

Reactions: JAAG

Boost III

Välkänd medlem
19 feb 2009
10.834
866
113
Kramfors
Jag kan tycka att man kan hålla sina åsikter för sig själva om man icke är intresserad.
Huvudsaken är väl att folk som köper får sina prylar till sig i utlovat skick.
Dumma kommentaren undanbedes.
Jag tycker de är befogat kritik. Jag har inget emot att du säljer men skriv inte att de blivit över hela tiden för de går ingen på ändå man blir bara irriterad.

Reactions: asker

Brpguden

Medlem
2 okt 2021
36
0
6
Kramfors
Äh fyfan vilket forum och vilka människor det är här.
Ska avsluta kontot, lika jäkla bra , aldrig lurats eller liknande varken här eller nån annanstans, men känns som påhopp här.

JAAG

Välkänd medlem
1 jan 2000
4.548
421
83
Malå/Adak
De är ju bara jag också Asker som varit hemsk här så dra inte alla över en kam :)
Jag har också varit hemsk!

Ska avsluta kontot, lika jäkla bra , aldrig lurats eller liknande varken här eller nån annanstans, men känns som påhopp här.
Att du får några gliringar när du enbart använder forumet för att kränga dina internetfynd med vinst får du tåla tycker jag!
Rent elak har ingen varit vad jag sett, fixar du inte nivån här ska du nog undvika hela internet.

Reactions: asker

asker

Staff member
Moderator
9 jan 2005
14.252
1.086
113
Stora Blåsjön
Det är mycket möjligt, men det har förekommit bedrägerier här på forumet förut så vi nu mycket misstänksamma till skumma annonser. Och denna annons hissar helt klart en röd flagga hos mig, speciellt i kombination med ditt facebook konto som är helt anonymt, ska man sälja saker så kan man inte hålla sig anonym, har man rent mjöl i påsen så kan man även visa vem man är.

Om nu allt står rätt till så är ditt problem att du är för anonym, för denna produkt borde vart såld för länge sedan då priset är rätt, men det finns väll ingen som känner förtroende.