koppla bort separatsmörjning SnoPro 440 -01?

jag440-93

Medlem
10 jan 2006
12
0
1
Vajern till oljepumpen på min Sno pro 440 -01 har gått av så jag kör med 2% olja i soppan, men jag kör ju fortfarande med oljepumpen inkopplad..
Så nu hade jag tänkt att koppla bort den så jag får mer koll på hur mycket olja det blir i slutändan, är det bara att sätta ihop slangarna så den pumpar oljan runt-runt? eller smörjer den nånting mer så man inte bör koppla ur den?
 

pro_fxr

Välkänd medlem
26 jan 2008
3.192
2
36
kiruna
Sv: Separatsmörjningen..?

du har ju smörjning till vevlagrena.kolla så att de kommer olja dit så äre lugnt.
 

camata

Välkänd medlem
25 okt 2005
3.870
9
38
Sv: Separatsmörjningen..?

du har ju smörjning till vevlagrena.kolla så att de kommer olja dit så äre lugnt.
Årets trådlyft?
Har du sökt fram ALLA SnoPro440-trådar och bestämt dig för att väcka dem samtliga till liv?
 

pro_fxr

Välkänd medlem
26 jan 2008
3.192
2
36
kiruna
Sv: Separatsmörjningen..?

forumet är inte bara till för den som frågar.utan att andra ska kunna gå in å söka runt på olika trådar för att få hjälp med sitt problem och slippa göra nya trådar. om alla skulle göra nya trådar så skulle de bli hur mkt som helst.för de nog garranterat inte bara en som har det problem som skrivs..då kan som sagt den som söker något bara gå in å läsa de istället för att skriva nytt!! men sure jag kollade inte datumet