B
Buktholmen
Är det viktigt hur många år det skiljer på skotrarna? I så fall så har jag missat nåt.. :hmmmm:du har ju inte bytt upp dig så jätte mkt på 4 år xD jag gick från 82 till 92 och nu blir det en 01 xD
Är det viktigt hur många år det skiljer på skotrarna? I så fall så har jag missat nåt.. :hmmmm:du har ju inte bytt upp dig så jätte mkt på 4 år xD jag gick från 82 till 92 och nu blir det en 01 xD
det har jag förespråkat länge :eviltongue:hej jag är 12.5 år och är bäst i världen med min et250 som jag har fått av morfar. Hatar alla som får nyare skotrar än -90 (snobbar!) just det ingen har köpt en skoter åt mig för det fixade jag själv (ringde själv morfar) jag jobbar också jättemycket! Diskar åt mamma och pappa och då får jag 20 kr! Så ibland köper jag nytt tändstift till skotern. Tanka får jag inte göra ännu, först när jag fyller 13 säger mamma så det är därför jag får bensinen, ÄR INGEN SNOBB!!
Känns det igen? kanske dags att införa åldersgräns på forumet?
Moderatorerna borde ta och läsa igenom tråden och tänka efter..det har jag förespråkat länge :eviltongue:
Iofs inte helt rättvist då jag inte sett någon av dom äldre skriva här.Moderatorerna borde ta och läsa igenom tråden och tänka efter..
Meh vf? vad menar du ienkligen?du har ju inte bytt upp dig så jätte mkt på 4 år xD jag gick från 82 till 92 och nu blir det en 01 xD
Jisses...du har ju inte bytt upp dig så jätte mkt på 4 år xD jag gick från 82 till 92 och nu blir det en 01 xD
man byter juh till nå bättre eller sämre beror juh på va man vill. vill jag ha pengar men endå en skoter så byt jag den mot nån billigare sak samma om den är äldre??du har ju inte bytt upp dig så jätte mkt på 4 år xD jag gick från 82 till 92 och nu blir det en 01 xD
Skyll dig själv om du skriver något sådant.vart ett ***** gnäll... skit i det jag sa:argh: