Skoter För Runt 45.000

Silly Bear

Moderator
27 maj 2005
3.465
23
38
44
Umeå/Boden
Tjenare!

Nu är det dax för ännu en sån här "vad ska jag köpa för skoter" tråd

Drömskotern är igentligen en Rmk 800 02 röda modellen men en sån kommer man nog inte att få för dom pengarna och eftersom jag bor i umeå och inte kör sådär våldsamt mycke så vill jag inte kasta ut så mycket mer pengar

Och eftersom jag vill ha en bergsklättrare så finns det ju inte så många att välja på i den prisklassen

Igentligen är det väl bara summit rmk mountain cat och yamaha mm

Vad tycker ni?

Igentligen lutar det mot en summit av HM modellen men man har ju hört så mycket dåligt om summitarnas kolvar så man blir ju lite orolig speciellt så hade ju en 800x varit kul men en sån vågar man väl knappt ta i med tång
 

gulingen

Välkänd medlem
7 nov 2004
2.436
1
36
Tror du den är sönderhoppad bara för att de har bytt styre och styrhöjare, eller vad grundar du det på?
 

messia

Välkänd medlem
14 dec 2004
146
0
6
umeå
den där bilden säger mig

*sliten
*förmodligen sönderhoppad



skulle nog inte ge 45 för den
varför skulle den va sliten och sönderhoppad? vilken skoter som hellst kan vara de. många sätter bara tillbaka orginalgrejorna när dom säljer. den är begad.. då är skotern använd. det får man räkna med. det kan vara värt att kolla på en sån där skoter. det är ju bara att kolla om nått är snett elr trasigt. dämpare går att renovera.
 

PowderSpecial1

Semi PRO sledder
16 okt 2005
190
0
0
Boden
Varför inte slå till på en riktig skoter Köp en Powder Special 700 driftsäker som få går snålt som faaan inge rep eller liknande behövs..

HAHAHAHAHAHAH
 

Silly Bear

Moderator
27 maj 2005
3.465
23
38
44
Umeå/Boden
jag grundar det på styrhöjaren samt att det inte sitter någon ruta på skotern samt att det där är ett crossstyre inte bara en styrhöjare
vem skulle ta bort rutan helt på skotern om man inte leker lite väl våldsamt med den

och även fast skotern skulle ha orginalstyret och ruta så ser skotern fortfarande skabbig ut på bild, tror knappast det är bättre live


men som sagt det var inte den där skotern som tråden skulle handla om
 

Rick Roy

Medlem
14 aug 2006
10
0
1
Avesta
Jag köpte min Polaris 800 RMK för 44000 på firma... sååå ***** fint skick, demonterade boggin nyligen och allt såg riktigt nice ut... har kört lite gräs med den nyss... fyyy faaaan vad den går! det sitter trimpipor på den oxå!! :D 10 bars komp i båda cylindrarna så motorn är det inge fel på heller!!!!