Feta klistermärken?

holm_

Välkänd medlem
27 okt 2005
107
0
16
Umeå
Vart hittar man feta klistrermärken typ DC, så stora så dom fyller upp hela huven tyyp :p

Eller kan man gå till nått företag som trycker med ett litet DC märke och säga åt dom att trycka upp ett feeting stort? :D

Quethec

Välkänd medlem
21 apr 2005
824
2
16
Gävle
Klart som fan du inte hittar nå DC märke på en skoter sida? ska du ha DC ska du ju gå till din närmsta skateboard / surf affär

holm_

Välkänd medlem
27 okt 2005
107
0
16
Umeå
Klart som fan du inte hittar nå DC märke på en skoter sida? ska du ha DC ska du ju gå till din närmsta skateboard / surf affär
har jag sagt att jag har letat efter ett dc märke på en skoter sida? dekaltrim.nu är heller ingen skotersida`.

HEEYYYYYY

Quethec

Välkänd medlem
21 apr 2005
824
2
16
Gävle
dekaltrim.nu gör inte skateboard klistermärken så vitt jag vet?.. jag tror junkyard.se har sånna klistermärken du söker efter..

har jag sagt att jag har letat efter ett dc märke på en skoter sida? dekaltrim.nu är heller ingen skotersida`.

HEEYYYYYY
Och snälla vafan.. sluta skriv HEEYYYYYYY jag trodde vi va på ett svensk skoter forum inte nått ghetto i USA

holm_

Välkänd medlem
27 okt 2005
107
0
16
Umeå
jo jag har spanat in junkyard, men dom hade inga stora, tror jag får gå till nån dekaltryckare lr reklambyrå lr dyl. men tack iaf..

haha, nej varför då? haru nått emot ghettona i USA? ;)

holm_

Välkänd medlem
27 okt 2005
107
0
16
Umeå
vad gör du då här inne? då är du alltså emot datorer, internet, forum, människor m.m m.m m.m m.m...............................

Quethec

Välkänd medlem
21 apr 2005
824
2
16
Gävle
alldeles riktigt.. ;) Näråå.. jag är nog lika mkt data nörd som skoter eftersom jag går på datanördsskolan john bauer

vad gör du då här inne? då är du alltså emot datorer, internet, forum, människor m.m m.m m.m m.m...............................

Jocke47

Välkänd medlem
20 aug 2006
234
0
16
38
Falun
Btosports.com ridestore.se eller så kollar du länkarkivet på enduromx.com och letar på handlare... där hittar du det du söker