Oturen Fortsätter

zTeve

Välkänd medlem
1 jan 2000
482
1
16
Umeå / Ö-vik
www.bushboys.se
Men snälla! Om ditt försäkirng bolag har gjort sin bedömning att ni inte är vållande...hur faen kan tff säga annat utan att utreda saken då!
Och en polis som inte kan göra en olycksplats undersökning så att han kan bedömma om ni vart påkörda eller inte är ju skamligt!

Togs de några bilder olycksplatsen?
Ta annars iaf bild på släpet och skicka till tff, och borde dom inte själva komma ut med en kontrollman! humm...verkar väldig skummt det där!

Silly Bear

Moderator
27 maj 2005
3.465
23
38
44
Umeå/Boden
lite rolgit var det endå när den damp ner ett brev igår från tff där jag fick reklam om tff och dom undrade om jag ville bli medlem för 250/år

nästan så man funderade på att ringa dit och fråga vad i helvete dom sysslar med

Silly Bear

Moderator
27 maj 2005
3.465
23
38
44
Umeå/Boden
Men snälla! Om ditt försäkirng bolag har gjort sin bedömning att ni inte är vållande...hur faen kan tff säga annat utan att utreda saken då!
Och en polis som inte kan göra en olycksplats undersökning så att han kan bedömma om ni vart påkörda eller inte är ju skamligt!

Togs de några bilder olycksplatsen?
Ta annars iaf bild på släpet och skicka till tff, och borde dom inte själva komma ut med en kontrollman! humm...verkar väldig skummt det där!

exakt vad jag undrade också och frågade fåntratten jag pratade med från tff enda han sa var att ta det till domstol om du inte gillar läget