nån som vet nån säljare i staterna som skickar till Sverige? Behöver en del väldans dyra småsaker till min Powder 700...
Berätta gärna om egna erfarenheter..!
Jag köper alla originalprylar från Alpha-sports och det har alltid funkat klockrent och deras web-butik är helt överlägsen alla andra Arctic sidor du får tom frakt kostnaden direkt.nån som vet nån säljare i staterna som skickar till Sverige? Behöver en del väldans dyra småsaker till min Powder 700...
Du kan använda Paypal funkar klanderfritt det är bara att välja betalnings sätt när du "checkar" utmåste man använda kreditkort då man beställer därefrån? eller kan man använda nån typ av "postförskott" ?
Det är ju absolut lysande! Hur lång brukar leveranstiden vara?Du kan använda Paypal funkar klanderfritt det är bara att välja betalnings sätt när du "checkar" ut
Om delarna finns i lager vilket det mesta gör så tar det 6-10 dagar jag har som max väntat 2 veckor finns det inte i lager kan det ta nån vecka extra.Det är ju absolut lysande! Hur lång brukar leveranstiden vara?
Har varit där och kikat, det är en hel del billigare även om man räknar med frakten... Mången tack för hjälpen!Om delarna finns i lager vilket det mesta gör så tar det 6-10 dagar jag har som max väntat 2 veckor finns det inte i lager kan det ta nån vecka extra.
Jag såg nu att dom har nått vaj med web shopen jag har mailat för info.
Räkna alltid med att det tillkommer 25% moms och 5% tull, har du tur slinker det igenom utan särskilt om det är en mindre beställning men räkna inte med det utan se det som en bonus om det inträffar.Tillkommer det ingen moms och såna grejjer eller kostar det bara det man får fram på sidan när man plockat ihop det man ska ha med frakten o så? Grymt tacksam för snabbt svar. Var ju helt sjukt bra priser när man vet vad grejjerna kostar i sverige.