De är jämbördiga mellan varann de respektive åren.VILKEN ÄR DET RAPPASTE 440:N 00-04 ? ?
//PixXx
Med 440 så beror det mycke på hur variatorerna är inställda å vad man har för bestyckning på förgasarna
Ang. ljudet så ligger Lynxen jäkligt bra till också. En kompis har en Racing -04 vilket betyder likadan motor som i min rev 440, men det är en markant skillnad i ljud på de höga varven till hans favör.Jo precis, det är lätt att man testar en maskin som råkar ha lite sämre kalibrerade variatorer och / eller inte optimalt kalibrerade förgasare, eller varför inte slitna kolvar, för att sedan testa en annan maskin som har allt detta på topp. Skulle inte förvåna mig om det skilljde 10 hkr...
Måste däremot säga att IQ:n låter förbannat skönt, riktigt fränt på höga varv, men det var ju ljudet och sen kom IQ:n 05...
Jag kan inte lova något men jag ska försöka ordna det så fort ägaren av skotern kommer hit där han har skotern.Nu när du säger det har jag faktiskt aldrig hört nån Lynx 440..
Skulle villja höra, kan du ordna det?
Måste håll med dig 440 iq låter grymt sköntJo precis, det är lätt att man testar en maskin som råkar ha lite sämre kalibrerade variatorer och / eller inte optimalt kalibrerade förgasare, eller varför inte slitna kolvar, för att sedan testa en annan maskin som har allt detta på topp. Skulle inte förvåna mig om det skilljde 10 hkr...
Måste däremot säga att IQ:n låter förbannat skönt, riktigt fränt på höga varv, men det var ju ljudet och sen kom IQ:n 05...