Jag skulle säga tvärt om, vid enbart lek är ju 440in kanon då man inte behöver den höga toppfarten utan man föredrar den snabba accelerationen. Fjädringen är i en annan division jämfört med en 500 eller 600cc samt att den oftast är betydligt mer förstärkt gentemot "standardmaskinerna" så den inte ger upp direkt vid en dålig landning.Hej!
Och du ska ha skotern enbart till att leka, och inte tävling ska du inte köpa en 440! Det har blivit en "nisch" för folk att köpa 440..Köpa en 500-600 istället som du inte behöver serva i tid och otid..Dessutom är delarna till 440 i en helt annan prisklass...och är man inte på racing nivå i sitt körsätt så "kör du inte bättre på en 440" än en tex 500..
Ja det är tyvärr ett vanligt argument av de som inte vet hur det är i praktiken.440="köra lite" och "meka mycket"
jag håller med dig GulingenJa det är tyvärr ett vanligt argument av de som inte vet hur det är i praktiken.
Jo det är klart att inte alla behöver gå sönder och om man kör "normalt" med dom så håller dom säkert.jag håller med dig Gulingen