nejPrecisionskidor, är det samma som pilotskidor eller?
Billigaste som jag vet om är http://www.stenmarksmaskin.se där kostar de 3500kr inkl. styrstål och inkl. frakt. Att beställa direkt från usa blir nästan inte billigare.hur mycket kostar SLP skidor ??
Läs det jag skrev tidigare i den här tråden så ser du.Är det någon som vet skillnaderna mellan vanliga SLP och SLP Powder pro?
Tja! Jo - jag hittade din kommentar tidigare och uppskattar den . Vad skulle du rekommendera då - Powder Pro eller vanliga SLP? Jag har en nyköpt Enduro 500 SP som jag mest kommer att köra på led, men vill för den skull kunna bränna ut i lössnö vid tillfälle. Om det nu är så att Powder Pro och vanliga SLP inte gör någon större skillnad på led så är jag nog benägen att beställa Powder Pro från Stenmarks maskin där uppe i Västerbotten... (Tack för tipset förresten!).Skidorna från SLP är som de klassiska, alltså ett styrstål i mitten.
Modellen Powder pro är ju i grunden en lössnöskida men som fungerar utmärkt på alla underlag. SLT (sitter ex. orginalmonterade på lynx racing 2004) är ungefär som powder pro fast den är lite smalare. Tri-keel vet jag inget om då den inte verkar vara så vanlig här.