Hjälp med avgassystem.

Mattistenmark

Medlem
27 nov 2006
12
0
1
Kiruna
Har någon nått tips man kan hitta för trimpipa som passar min mxz 440x 98a, hade vela få bättre drag i den med annan pipa, har inte hittat någon pipa som hör till den, tänkte om man kan hitta någon annan som passar och ger mer effekt?:)
Hade även behövt tips på vad man kan göra med variatorn oh det, hade 9kg i komp på båda cylindrarna och dom håller väl ett tag till?

Fuse

Medlem
16 maj 2006
20
0
1
Ramsele
Trimpipa till Mxz 440 tror jag inte att det finns, man kan väl säga att det är det original iaf på min. Men det du ska göra är väl att leta åt ett variatorkit och kanske dreva ner den?

Mattistenmark

Medlem
27 nov 2006
12
0
1
Kiruna
jo det är sant, det är ju trimpipa från frabrik, men tänkte om man kunde ta nå aeen pipor till en 600a och få dit på nått vis eller nått. Ja dreva ner hade ju varit nått, men hade velat ha detdär sköna ljudet man får med pipor:)

E

ejwbegysv

Har någon nått tips man kan hitta för trimpipa som passar min mxz 440x 98a, hade vela få bättre drag i den med annan pipa, har inte hittat någon pipa som hör till den, tänkte om man kan hitta någon annan som passar och ger mer effekt?:)
Hade även behövt tips på vad man kan göra med variatorn oh det, hade 9kg i komp på båda cylindrarna och dom håller väl ett tag till?
Köp vingar för pengarna istället.