Rev 800 -03!!!

kordong

Välkänd medlem
21 feb 2005
132
0
6
Undrar om det är så mycket barnsjukdommar som man hör sägas?
Positiva egenskaper? Dom Negativa?

Eller är det helt enkelt en bra skoter, funderar nämligen på en sån eller en f7a från -04!

jonasadolfsson

Välkänd medlem
5 nov 2005
1.666
1
16
Bollnäs
Det negativa är ju bakdelen som typ alla bygger om ,dom funkade ju aldrig riktigt bra..Men om du bara bygger om det så blir det en bra skoter..

Henrik.E

Välkänd medlem
5 dec 2006
234
0
16
Dalarna
Bakdelen är det inga större fel på. Att den ska gå så dåligt i lössnö som alla säger är bara påhittat. Det är bara när man backar som maskinen kan gräva ner sig pga bakdelen. Jag märkte då ingen större skillnad när jag byggde om min. Sen att det inte är så snyggt är väl en annan sak. Annars är det en bra skoter. Inte fler barnsjukdommar än nån annan.

Last edited:

gulingen

Välkänd medlem
7 nov 2004
2.436
1
36
Undrar om det är så mycket barnsjukdommar som man hör sägas?
Positiva egenskaper? Dom Negativa?

Eller är det helt enkelt en bra skoter, funderar nämligen på en sån eller en f7a från -04!
Varför skulle det vara påhittat? Alldeles för många har fått sina packboxar på variatorsidan uttryckta och kolvringarna är skit på säkert 90% av maskinerna så är det bara. MEN många har bytt ut ringarna, 2005 kom de uppdaterade krom-ringarna. Problemet mer packboxarna är också relativt lätt att ordna. Körställningen är förstklassig, så jag hade ändå valt reven framför en F7.

Henrik.E

Välkänd medlem
5 dec 2006
234
0
16
Dalarna
Sitter även samma dåliga packboxar på 04:an. Min åkte ut men jag satte dit en ny vanlig packbox utan "låskanten" som sitter orginal. Sen är det bara att sätta dit en alu plåt som håller den på plats. Skidorna som sitter på orginal är även helt kassa men vart utbytta först på 06:eek:rna. Skulle ta reven före en F7:a