http://www.aleksandernordgaard.com/Backflips.htm Kiruna för 2 veckor sedan... Snyggt när han sätter skotern i drivan
jo men vet inte vem.nån från ugr pite hade väll också provat lr?
ojda....inte för att låtar nedlåtande eller så..men är det nå häftigt? att vara först att gjort flipp i ramp...borde föresten inte de bara bli lättare då man lättare kan välja lutning på hoppet å så...jo men vet inte vem.
Föresten sägs de att nicko är första svensken att lägga backflip från ramp (inget jag kan bekräfta men snacket går om de...)
Nog är det häftigt, speciellt med tanke på att det var första gången han körde i ramp.ojda....inte för att låtar nedlåtande eller så..men är det nå häftigt? att vara först att gjort flipp i ramp...borde föresten inte de bara bli lättare då man lättare kan välja lutning på hoppet å så...
nä nått som är coolt det är vad karl johansson gjorde (å att han kommer härifrån gör det ju ännu coolare ), tog backflipen på första försöket (å först i europa tror jag att han va också) å sen tog han de med cross på sommaren. men de va ju längesen nu så...
nä först i europa va väl micke ljungberg?nä nått som är coolt det är vad karl johansson gjorde (å att han kommer härifrån gör det ju ännu coolare ), tog backflipen på första försöket (å först i europa tror jag att han va också) å sen tog han de med cross på sommaren. men de va ju längesen nu så...