GREJER FRÅN USA

rotax 4-life

Välkänd medlem
10 jan 2006
374
0
16
Hej, vet någon nån bra sida från u.s.a med fina prylar? typ styren, v-kitt o.s.v
 

Skotte

Välkänd medlem
17 mar 2006
461
2
18
AC
Jag fick betala tull och moms.
Det blev ändå billigare än att köpa i Sverige, samt att den helix jag skulla ha va slut i skandinavien för denna säsong.......
 

gulingen

Välkänd medlem
7 nov 2004
2.436
1
36
Jag fick betala tull och moms.
Det blev ändå billigare än att köpa i Sverige, samt att den helix jag skulla ha va slut i skandinavien för denna säsong.......
Jag såg att de skickade paketet med ups men vad gick frakten på då, och var det bara en helix?
 

gulingen

Välkänd medlem
7 nov 2004
2.436
1
36
Jag fick betala tull och moms.
Det blev ändå billigare än att köpa i Sverige, samt att den helix jag skulla ha va slut i skandinavien för denna säsong.......
Jag såg att de skickade paketet med ups men vad gick frakten på då, och var det bara en helix? Skulle vara roligt att veta med tanke på att vissa reservdelar kostar väldigt mycket här i Sverige. Bytte nyligen en av skivorna på min variator och om jag hade beställt den från USA, betalat ca 600kr i frakt samt tull och moms så hade den ändå varit ca 1200kr billigare än här i Sverige och jag hade fått vänta kortare tid på den.
 
R

Robin

Vart är de bästa sidorna man kan vända sig till om man vill kolla på beg motorer i USA?

//Robin
 

Skotte

Välkänd medlem
17 mar 2006
461
2
18
AC
Jag tror dom tog 65 dollar för frakten, varav hälften inte är riktig frakt, utan ökad vinst för firman.

Jag köpte en team helix, en sats variatorvikter, två satser nylon mellanlägg, hemma med allt gick det på 2100 kr.

Nån som behöver en sats nya 74 grams Polaris vikter? det visade sig att det satt sådana i skotern redan!!!



//