Jag har fått en gammal husvagn, som jag tänker bygga om till ett släp.
Bilder, ideer och input tas emot med med stort tack.
Bilder, ideer och input tas emot med med stort tack.
Skulle bli grymt glad om du vill/kan fixa bilder på denna konstruktion.¨var hos en idag som hade byggt en vaga på vagnen ..så när han körde upp skotern så tippa den i låsläge..väldigt smart pryl.. så tycker jag att du också ska göra.. slipper man ha ramp på vagnen ..
Som alltid när man önskar sig något, så är det bråttomokej.. är de bråttom?
Låter jättebra. På förhand tackaa jag kan maila dom till dig.. ska se när jag kan fixa de.. kanske till påsk..
Kanske det är detta jag skall satsa på med min husvagnsram.det är en bättre ide att bygga en helt ny vagn:köp en trasig husvagn eller köp ny axel och nytt drag på tex varuhuset som börjar på "jul" .Sen skriver du till vägverket och ansöker om ett nytt chassienr.Så får du en vagn av 2007 års modell
Ja om släpets totalvikt inte överskrider 750 kg.visst behöver de inte vara bromsat nuförtiden? om man gör ett nytt och man får ändå köra 80
Jesuskristus vilket kackel om att bygga en vagn det är väl bara att gå in på närmaste bank och ta ett lån på 99år och köp en vagn ny lr beggad, jag menar en vagn kan man andvända till så mycket annat än att bara dra en skoter och om man sköter den så håller den nästan livet ut.