Efter att ha kört en hel del med Dragon 700an förra året och gillar den enormt så visst borde väl 800 vara minst lika underbar.funderar på denna, men jag vill veta vad ni tror ? är detta den ultimata maskinen detta år eller finns det något värre ? summit 800 ? nytrox mtx ? m8 ? finns det någon som vet fördelar och nackdelar med dessa jämtemot rmk:n
Grattis! Köpte du den från din lokala handlare? gick det att pruta något?jo summiten verkade intressant, men det blev en rmk iaf
Då har du ju lyckats pruta lite för den kostar ju 124.900:- ordinarie.inge prutning, 114900:-
btw, vart kan man hitta pipor, v-kitt osv till den ?
det är ju Polaris egna erbjudande, 114900 tills den 15:e sept.Då har du ju lyckats pruta lite för den kostar ju 124.900:- ordinarie.
Det enda som gäller är grejer från SLP.
phazern är på 80hk (nytron ca 130) och "allt" är sämre än på nytron..man kan inte förvänta sig mer av den... Nytorn ä ju fin.. men jag har själv kört nya summiten och den går grymt bra...lätt...smidig...förvånansevärt bra efter led!...en optimal pudermaskin!Efter att ha kört en hel del med Dragon 700an förra året och gillar den enormt så visst borde väl 800 vara minst lika underbar.
Men om det är den bästa maskinen det är jag inte man att säga då jag inte testat dom andra.
Summiten verkar ju onekligen intressant. jag skulle hemskt gärna testa Nytroxen också och hoppas verkligen att den är bättre än Phazern.
Articen är säker en bra skoter det med, men jag har fått kalla fötter för AC efter att ha ägt några som låtit mig gå många mil med kokande humör.
Var beställde du det?Beställt ett Epi kitt från USA tillslut.. fick det i fredags...
Det innehåller:
En helix
2 st fjädrar
Och 64g vikter...
Håler på att montera nu.. åkerkommer när jag provat...