Actionkameror

Silly Bear

Moderator
27 maj 2005
3.465
23
38
44
Umeå/Boden
http://www.coolstuff.se/p849/Actionkamera.html

kvaliten är faktiskt ok tycker jag. om nån sett mythbusters på tv dom nya avsnitten använder dom sig av sånna.. man ser inte om kvaliten är bra på youtube alls eftersom dom komprimerar den så pass... Tycker det verkar som en prisvärd men kanske lite dålig inspelnings tid!

Kan även tipsa om att just denna kamera finns att köpa i usa för halva ca halva priset, jag och brorsan har beställt 2st och fick dom hemleverade till dörren för 1500 (2st)

Killen vi köpte av (ebay) gick med på att skriva "gåva" på paketet samt att värdet på den i paketet var ca 40 dollar

Är du intresserad av just den kan jag fixa kontaktinfo
 

sp4x

Välkänd medlem
22 feb 2006
1.074
0
36
Östersund
Kan även tipsa om att just denna kamera finns att köpa i usa för halva ca halva priset, jag och brorsan har beställt 2st och fick dom hemleverade till dörren för 1500 (2st)

Killen vi köpte av (ebay) gick med på att skriva "gåva" på paketet samt att värdet på den i paketet var ca 40 dollar

Är du intresserad av just den kan jag fixa kontaktinfo
Du kan inte slänga upp nått videoklipp nånstans okomprimerad så att man får se hur det verkligen blir? Förslagsvis då från skoterkörning ;)
 

Silly Bear

Moderator
27 maj 2005
3.465
23
38
44
Umeå/Boden
Fick kameran förra veckan så någon skoterkörning kan jag nog inte fixa på några månader ;)

Men jag kan filma litegrann och kasta upp någonstans
 

GeK

Välkänd medlem
1 jan 2000
593
3
18
Stockholm, kör i norra dalarna
Kan även tipsa om att just denna kamera finns att köpa i usa för halva ca halva priset...
Jo, vet att den, som i stort sett allt, kostar halva priset i staterna men tror inte jag orkar ebajja med all den osäkerheten för 700 spänn.

Förb... Jag vet att jag kollade på just mediainspelare med inbyggd 40-80Gb hårddisk som inte var så blodig, kan inte hitta igen dom bara!
 

Silly Bear

Moderator
27 maj 2005
3.465
23
38
44
Umeå/Boden
Nestander

Japp jag har filmat lite nu, inte så spännade tyvärr bara utifrån balkongen men du ser iaf hur kvaliten är

Har du något bra ställe man kan lägga upp den på? eller har du msn dc eller likn så kan jag skicka den
 

Nestander

Välkänd medlem
17 jan 2007
1.364
0
16
Men DC borde funka fint..lr msn. :)

Tänkte..kan du inte filma lite då du kör bil (lr liknande) så man får se hur kvallan blir med lite fart?
 

Silly Bear

Moderator
27 maj 2005
3.465
23
38
44
Umeå/Boden
okey jag kan filma lite påvägen till jobbet (jobbar natt) eller vill du häldre ha i dagsljus? så kan jag filma imorgon på dan
 

Nestander

Välkänd medlem
17 jan 2007
1.364
0
16
Beror på om man ser nåt? Men helst i dagsljus då man kommer att filma i de :)