Sledheads finns ju fast bara demo, är nog det bästa skoterspelet jag kört, fast det är svårt att få tag i. Sen har Ski-Doo Xteam racing har bara kört en riktig version med dom gamla chassina vill pröva hela spelet med rev chassit också men har bara demot.
Skulle EA göra ett snöskoterspel i samma stil som tex Need For Speed: Pro Street och SKATE så skulle det kunna bli riktigt bra. Däremot ska det inte bara innehålla ett märke, må ju ha lite och välja påSkulle nåt märkesföretag anlita EA att göra spelen åt dom med deras modeller tror jag det skulle bli riktigt bra. Men dom har nog annat att tänka på
Det enda bra skoterspel som finns ute nu är SledStorm till Ps1, gjort av EA.Gamerankings.com skrev:You know, when we reviewed the last snowmobile racing game, SnoCross 2: Featuring Blair Morgan, we were sorely disappointed. As you can see, it was so bad, it was actually quite amusing, and while that was a relatively interesting experience, we honestly hoped Ski-doo Snow X Racing would be better. A whole lot better. Granted, it's hardly the most popular sport out there, but snowmobile racing should make for a sweet transition to video games...in theory. There's great speed, great competition, great high-flying leaps, and great wipeout potential, so the concept is certainly sound. If only a developer could step up and give this idea a proper foundation, with nicely implemented physics and race features, than we could have something pretty special.
Tror inte att dom kommer göra ett sånt spel om inte alla skoterföretag går ihop och betalar EA för att göra spelet, och lynx är jag nog ganska säker på att dom inte kommer ha med eftersom att dom säljs inte i USA.Skulle EA göra ett snöskoterspel i samma stil som tex Need For Speed: Pro Street och SKATE så skulle det kunna bli riktigt bra. Däremot ska det inte bara innehålla ett märke, må ju ha lite och välja på
Ski-Doo, Polaris, Arctic Cat, Lynx, SnoWolverine, Snowhawk, Alpina osv... iofs är det rent önsketänkande men ändå
Som sagt, önsketänkandeTror inte att dom kommer göra ett sånt spel om inte alla skoterföretag går ihop och betalar EA för att göra spelet, och lynx är jag nog ganska säker på att dom inte kommer ha med eftersom att dom säljs inte i USA.
Ski-doo's hemsida bör det nog finnas på har jag för mig demot alltså.vars kan man få tag på demot till ski-doo spelet med REV chassit då?
Du menar Freakout? Det gjordes av Coldwood Interactive, och har för mig att det var de som gjorde spelet Sledheadz som aldrig släpptes oturligt nog.Eller så kanske man kanske skulle snacka med det här svenska spelföretaget som kom ut med nått nytt skidspel för några månader sen som sägs var riktigt bra.
ja, typ sledstorms eller något heter det, har det själv, dock så är det upp till dig om du tycker det är värkligt eller ej :biggrin1:Finns det några skoterspel till ps2?