Du får nog lugna dig, när inte ens Gällivare har 2 dm snö så är det långt bort...Fjollträsk: +7 och inte en snömolekyl i sikte, jävligt irriterande!
Jo men du kan ju vänta tills det blir vinter i hela Norrland. Vinter betyder att det vart minusgrader under en tid, nu är det inte det. Om 1-2 månader kan du återkomma så kan vi jämföra snödjupDetta är ju skandal! Jag bor i Gästrikland och där har vi mer snö än vad det är Luleå där jag sitter nu.. Bedrövligt! Jag som hade hoppats på lite snö nu när man är så långt upp i landet..
Förra vintern hade vi ju mer snö än er.. Så vart vill du komma?Jo men du kan ju vänta tills det blir vinter i hela Norrland. Vinter betyder att det vart minusgrader under en tid, nu är det inte det. Om 1-2 månader kan du återkomma så kan vi jämföra snödjup
stämmer väl inte riktigt att bara för att det är minusgrader kommer det inte nederbörd, men nog fan börjar det vara bedrövligt att det snart är december och det finns inte ett enda ställe med 3dm och inga slalombackar öppna =/Murphys law,
kallt = ingen nederbörd..
Nederbörd = varmt ute
All snö har regnat bort senaste timmen/timmarna
---
I am here: http://maps.google.com/maps?ll=65.281838,21.501283