Den rapport jag fick var att dom 40cm som fanns nu är typ 10-15... Samma i blåsjön. En kompis ska "nog" upp till stugan i kittel i helgen.
I Ammarnäs va det ungefär 30 cm... Dock har mycket av snön försvunnit på grund av att det är varmt...Skulle också vilja veta snödjup kittelfjäll/ammarnäs
Vars är "här"?Halvmetern här nu ! Bra kompakt snö åxå. Hoppas på första fjällturen i helg
Skalet brukar ha mer snö än nere i byn så det kan jag tänka mig. Passerade Hedlanda flygplats igår och där fanns tecken på att det har varit snö. Idag tar vi en sväng till Funäsdalen för att kolla lite.Vemdalen har ganska mycket snö men tyvärr inte tillräckligt för att köra skoter....
ta gärna någon härlig bildSkalet brukar ha mer snö än nere i byn så det kan jag tänka mig. Passerade Hedlanda flygplats igår och där fanns tecken på att det har varit snö. Idag tar vi en sväng till Funäsdalen för att kolla lite.
Några bilder. Vill man se från Bruksvallarna/Ramundberget så sänder tv4 och Eurosport från Bruksvallarna i helgenta gärna någon härlig bild
"Bara en halv meter"?? :Cry: Själv såg man en plätt med frost imorse...Lider med en sådan ort där människorna verkligen vill ha snö. Känns nästan lite förmätet att säga att jag körde ut från min gård nu efter jobbet en sväng. 2,5 mil till på trippen.
Det är forfarande så att jag skulle inte rekomendera någon att resa långt för att köra på denna snö. Det är buckligt ute då det fortfarande bara är en halv meter snö.
Är lite nyfiken på vars du kör?Lider med en sådan ort där människorna verkligen vill ha snö. Känns nästan lite förmätet att säga att jag körde ut från min gård nu efter jobbet en sväng. 2,5 mil till på trippen.
Det är forfarande så att jag skulle inte rekomendera någon att resa långt för att köra på denna snö. Det är buckligt ute då det fortfarande bara är en halv meter snö.