Finns på några forum jag brukar kika på. Det är en funktion som brukar finnas under "Snabblänkar" sen "Vem Citrerade mig?" sen klickar man där och ser vem och vart man blivit citrerad.Jag har inte stött på funktionen på nåt annat forum (har inte saknat den heller iofs) men hur brukar den isåfall te sig, får man ett PM varje gång man är citerad eller sparas en lista nånstans eller...?
Ska forska lite i ämnet.
Håller med, var medlem på ett forum förut där dom hade den funktionen. Jävligt praktiskt var den, saknar den här. Är lättsamt som tex i den här tråden så slipper man gå in å kolla om man fått svar.Finns på några forum jag brukar kika på. Det är en funktion som brukar finnas under "Snabblänkar" sen "Vem Citrerade mig?" sen klickar man där och ser vem och vart man blivit citrerad.
Är ganska jobbigt (för mig som är van) vid funktionen, om tex inte hade hållt koll på denna tråden hade jag ju aldrig fått reda på vad du frågade mig.
Kontrollpanelen -> Redigera alternativ.
Rubriken Meddelanden & ämnesbevakning
Underrubrik Standardalterativ fär ämnesprenumerationer.
Välj att du vill prenumerera.
Jag fick då inget meddelande om det du nu har skrivit.Har ingen susning om det funkar. Funktionen finns där men Mods/Admin har kanske stängt av/aldrig konfiggat upp själva maildelen.
Jag testade nu att slå på det så man får väl se...
Bumpar upp tråden lite nu när ni uppdaterat programvaran lite grann. Vet att det skall finnas en sådan funktion i denna version av vBullentin. Något ni moderatorer vill tillföra forumet? Ganska praktist är det!Prenumereringen har funnits länge, och har såvitt jag vet fungerat som den skall...men som jag förstod det så är det väl inte riktigt samma sak som Polaris-jimmy efterfrågar?
camata: är du reggad med rätt mailadress? har du spamfilter som tar bort mailen?