Det är andra gången jag får påminna dej ang. det där nu!bör ju vara så att de kyler. men enligt lag är de 30cm.
I Torvalla är det 0.1- nuRegnar nu i östersund +2grader.. va 20-30cm men försvinner nog nsart när det regnar.
ok.. men det har juh regnat hela dagen, men har väll kört kanske 2mil idag ändå... heheI Torvalla är det 0.1- nu
Hahaha, här har vi inte fan inte haft över 35-40cm på flera årJag brukar köra när det kommit en 10 cm dock får man ta det lite lugnt så man inte kör på något stubbhelvete :S men det borde väl vara uppåt 50 cm innan man ska köra enligt mig. Men men panik som man har
Man får skylla sig själv när man bor i Skåne (allt nedanför Gävle syftar jag på!)Hahaha, här har vi inte fan inte haft över 35-40cm på flera år
Nu är det ju så att Söderhamn ligger ovanför Gävle då, ca 8 mil för att vara gan ska exakt Moheds flygfält funklar att åka på året omMan får skylla sig själv när man bor i Skåne (allt nedanför Gävle syftar jag på!)
Skåne är allt söder om Umeå .... Nästan rättMan får skylla sig själv när man bor i Skåne (allt nedanför Gävle syftar jag på!)