:laugh::laugh::laugh:Ser ut som den klassiska naturmuppen/gnällspiken.
Dom svenska fjällen ska som vanligt finnas till ENDAST för skidåkare från nån
storstad som kommer upp 1-2 veckor varje år och SKA ha absolut tystnad.......
Är det inte bara att ta sig till nåt av dom områden som redan har förbud mot motorfordon?
Neeeeej just ja,dom kan ju inte åka skidor om dom inte har ett skoterspår att harva i...dumma mig.
Viserliglien men det känns som om hans "inlägg" är ett steg mot fel riktning å de är skoterförbud, friåkning mmNä här uppe i fjällen så är det ju bara dom som åker skidor som "bestämmer". Har ingen lärt sig det.
Dom där nere tror att dom är kloka medans vi här uppe fullständigt skiter i vad dom säger. Det är inte så troligt att man lägger ner det här med skoteruthyrning bara för att "naturmänniskor" vill det. Särskilt när företagen gör så stora vinster när dom hyr ut skotrar.
Så den där killen får nog vänta länge.:beer:
Håller med! Skulle inte heller tro att det är så svårt att hitta bra ställen att åka skidor på eller få en "naturupplevelse" där inga skotrar kör.Varför inte förbjuda motorbåtar, motorcyklar och bilar också?? Finns många som har det som intresse men inte nödvändigt behöver det.
"avgasstinkande bullermatta över fjällvärlden", hur länge känner man avgaslukten efter att en skoter passerat?? Jaa, inte tror jag den ligger kvar flera dagar..
Ser ut som den klassiska naturmuppen/gnällspiken.
Dom svenska fjällen ska som vanligt finnas till ENDAST för skidåkare från nån
storstad som kommer upp 1-2 veckor varje år och SKA ha absolut tystnad.......
Är det inte bara att ta sig till nåt av dom områden som redan har förbud mot motorfordon?
Neeeeej just ja,dom kan ju inte åka skidor om dom inte har ett skoterspår att harva i...dumma mig.